Könyvelő, Adótanácsadó és Szolgáltató Zrt.

divider

Az Írisz Office-ról

és összetett szolgáltatásainkról

az eredmény

A számviteli és adótervezési szolgáltatásunkat választók jelentős részének – a könyvelés átvételét követő 12 hónap alatt – eredményét radikálisan megnöveltük.

minek köszönhető mindez?

kiszervezett pénzügyi, számviteli, finanszírozási feladatoknak köszönhetően a cégvezetés valóban azzal törődik, amivel kell: a termékkel, az üzlettel, a piaccal.
Így tehermentesítjük ügyfelünket, hogy azzal foglalkozhasson, amihez ért – hiszen mi is ezt tesszük.

kik vagyunk?

Nem csupán könyvelők: számviteli és adótervezési szakértők, egy egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó könyvelő- és adótanácsadó iroda a prémium szegmensben. Tevékenységünket 2000 óta végezzük több gazdasági társaságból álló cégcsoportként, amelynek 2004 óta az Írisz Office Zrt. a zászlóshajója.Az utóbbi három évben a cégcsoport szintű növekedés éves szinten elérte a 100%-ot, ami a szolgáltatás egyediségének és színvonalának köszönhető.

A könyvelés számunkra nem puszta adatrögzítés, és nem is azt keressük, aki megelégszik ezzel – azokat várjuk, akik ennél többet várnak el: komplex, összetett szolgáltatást.

miben mesterkedünk?

Küldetésünk, hogy a nálunk könyvelt vállalkozásokat – melyek megfelelő termékkel, és értékesítési stratégiával rendelkeznek – versenyképes helyzetbe hozzuk, illetve komplex pénzügyi, számviteli ismereteink átadásával versenyelőnyhöz juttassuk, hiszen ez fejlődésük egyik alappillére.

Elsődleges számunkra, hogy az ügyfeleink – akár egész életen át tartó – munkáját támogassuk, és folyamatosan a lehetőségek kihasználására, nagyobb hatékonyságra, teljesítményre ösztönözzük őket.

Alapelvünk, hogy szolgáltatásunk ne pusztán kiszolgálja a céget, hanem termeljen: mindig nagyobb legyen az elért eredménye, mint amennyibe kerül – így szignifikáns hozzáadott értéket adjon.

szolgáltatunk

Mint prémium könyvelőiroda, a számvitelhez kapcsolódó alapszolgáltatásokat magas szinten űzzük: naprakész, teljes körű könyveléssel, bérszámfejtéssel, TB tanácsadással, pénzügyi jelentések és beszámolók összeállításával alapozzuk meg összetett tevékenységünket.

gondolkodunk

Tevékenységünk egyediségét az adja, hogy a cégek a könyvviteli szolgáltatás átvétele, illetve megkezdése előtt mind pénzügyi, mind számviteli szinten átvilágításra kerülnek.

Ezt követően koncepciókat ajánlunk a tulajdonosok és a vezetőség felé adó- és költségtervezési területen, melynek kiválasztását követően a cég tevékenysége folyamatosan monitorozva van, és időszakos konzultáció – pénzügyi, adózási és vállalatirányítási tanácsadás – keretei közt visszacsatolást kap a vezetőség.

tervezünk

Tevékenységünk megítéléséhez fontos két alapvető fogalom, az adótanácsadás, és az adótervezés összehasonlítása:

  • míg az adótanácsadás konkrét kérdésre ad konkrét választ, – jó esetben több lehetőséget vázol fel, és koncepciókat nyújt;
  • addig az adótervezés a cég teljes átvilágítása során tárja fel a lehetőségeket, komplex módon.
    Az adótervezés nem kérdések megválaszolására irányul, hanem teljes körűen vizsgálja a cég lehetőségeit, olykor azok határain túl is (cég szétválása, cégcsoport létrehozása).

Összefoglalva, míg az adótanácsadás esetében részben az ügyfél feladata a lehetőségek, hibák feltárása, a kérdések megfogalmazása, addig az adótervezés ezt nem igényli, éppen ezért mélyebb és összetettebb ismeret szükséges hozzá, ennél fogva az adótervezés csak az általunk könyvelt cégek számára nyújtható, egyedi szolgáltatás.

tanácsot adunk

Vezetői támogatást nyújtunk a hatékonyabb működésért, erősségünk:

  • a költségelemzés- és racionalizálás
  • hogy felkészítjük a cégeket a pályázatokon indulásra
  • hogy segítünk hitelképessé válni, hitelhez jutni
  • segítünk megalapozni a helyes gazdasági döntéseket 

Természetesen mindezeket nem csak javasoljuk, igény esetén munkatársaink és szakmai együttműködő partnereink segítségével összeállítjuk a kért anyagot és végigvisszük a projektet.

felelősséget vállalunk

Elkötelezetten támogatjuk a fiatalok pénzügyi képzettségének  fejlesztését, mely cél érdekében nyitottan állunk az adódó lehetőségekhez, kötelező szakmai gyakorlati képzőhelyként szerződéses jogviszonyban állunk többek között a Budapesti Corvinus Egyetemmel, a Budapesti Gazdasági Főiskolával és az IBS- International Business Schoollal.

Évente 12 fiatal gyakornoknak tudunk segíteni szakmai gyakorlatuk megszerzésében, diplomamunkájuk elkészítésében.

  • tudjuk, hogy a pénzügyi tudatosság fiatalkori tanítása egy versenyképes Magyarországot eredményezhet, továbbá látjuk, hogy a képzésből adódó tudástöbblet nem a konkurenciát, hanem a lehetőségeket bővíti.
  • dolgozunk Magyarország  felsőoktatási intézményeiben előadó pénzügyi és számviteli oktatók képzési modelljeinek átalakításán, hogy az megfeleljen a kor igényének, azaz gyakorlati szemléletnek.

megosztjuk tudásunkat

Műhelymunkánkat nem csupán saját tudásbázisunk építésére használjuk: médiapartnereink között tudhatjuk Magyarország két vezető adózási szakportálját, ahol rendszeresen publikálunk mind szakmai, mind közérdekű témákban.
A publikációkat ügyfeleink számára megküldjük, továbbá azokat blogunkon is elérhetővé tesszük.

partnerséget vállalunk

Együttműködő partnereink körét folyamatosan bővítjük. Célunk, hogy olyan szakmák – legyenek azok ügyvédek, könyvvizsgálók, pályázatírók, HR szakemberek, marketing tanácsadók, informatikusok, illetve egyéb, igény szerinti területek – képviselőivel dolgozzunk, akik szintén élen járnak saját területükön,
hatékonyan támogassuk egymást, segítve az ügyfelek teljesebb körű kiszolgálását.

fejlődünk

Kiemelten fontos számunkra, hogy mi és ügyfeleink is innovatívak legyenek, ezért folyamatosan fejlesztjük nem csak tudásunkat, hanem mindent, ami a munkavégzéshez szükséges.  Ennek érdekében jelenleg is az alábbi fejlesztéseken dolgozunk:

  • EMAI ERP néven rendkívül piacvezető érték/ár aránnyal vállalatirányítási rendszert ajánlunk, melyet alacsony összegű havi díjfizetési konstrukcióban vehetnek igénybe ügyfeleink.
  • Office Flow néven folyamatmenedzsment és minőségbiztosítási rendszert alkalmazunk térítésmentesen már a 2014-es naptári évben a nálunk könyvelt vállalkozások számára – ezzel a rendszerrel gyakorlatilag online támogatjuk a vállalkozás minden számviteli, pénzügyi, és döntéshozói folyamatát.

Rólunk, szolgáltatásainkról, ajánlatainkról
kérje munkatársaink részletesebb tájékoztatását:

Papp Tibor vezérigazgató

Varga Vivien irodavezető

bővebb információt a
06 -1-550-0510,
06 -21-311-1510
telefonszámokon
illetve az iroda@iriszoffice.hu e-mailcímen nyújtanak.

Bemutatkozás

Kik vagyunk? Nem csupán könyvelők: számviteli és adózási szakértők, egy egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó könyvelő- és adótanácsadó iroda a prémium szegmensben.

Papp Tibor alapító